Arendusplaanid

Meie eesmärk on arendada oma terminalide füüsilist ja digitaalset taristut moel, et see vastaks kõikidele teie praegustele ja tulevastele vajadustele.
Keskendume kliendikesksete taristu- ja digilahenduste arendamisele, et  muuta kaubavahetus sujuvaks, kiireks ja efektiivseks.

Taristuarendus

  • Suletud laopindade laiendamine 12 000 m2 võrra, koguala kasvab üle 85 000 m2 suuruseks;
  • Ladustamispindade laiendamine 2 ha võrra konteineritele ja ro-ro veeremitele;
  • Investeeringud – sadamaveokid, RTG kraanad ja teised laadurid.

Erinevad digilahendused

  • Automatiseeritud sissepääsuväravad koos iseteenindusterminalidega;
  • TCS ehk "ühe akna" põhimõttele tuginev digitaalne ühendatavus;
  • Tellimuste juhtimissüsteem (OMS);
  • Laopindade juhtimissüsteem (WMS);
  • Konteinerite hoolduse ja remondi süsteemi digitaliseerimine.
  • Paberivaba suhtlus klientide, Maksu- ja Tolliameti ning teiste ametivõimudega;
  • Integreeritus Tallinna Sadama Targa Sadama lahendusega;
  • Digitaalne kaalumine;
  • Digitaalne ühendatavus raudteega.

Digitaalne ühendatavus raudteega

  • Põhja-Lõuna koridori (Tallinn-Odessa) potentsiaal;
  • Siiditee initsiatiivi potentsiaal – Muuga kui transiidi, ladustamise ja väärindamise asukoht;
  • Merevaigurongi (Amber train) potentsiaal - Muuga-Kaunase liin ro-ro kaupadele;
  • Rail Baltica alguspunktiga Muuga sadamas – tulevane multimodaalne terminal, mis ühendab 1520 mm ja 1435 mm laiusega raudteed.