Meie eesmärk on järgida oma äritegevuses kõiki häid tavasid ja juhtimispõhimõtteid, sh keskkonna, tööohutuse ja -turvalisuse vallas.
Juhtimissüsteem
HHLA TK Estonia AS on ettevõttes rakendanud integreeritud juhtimissüsteemi, mis vastab rahvusvahelistele standarditele ISO 9001:2015 (kvaliteedijuhtimine), ISO 14001:2015 (keskkonnajuhtimine), ISO 22000:2018 (toiduohutuse juhtimine) ja ISO 45001:2018 (tööohutus ja töötervishoid). Olulisemate kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimissüsteemide järgimine on ühtlasi eelduseks sellele, et ettevõtte laiem juhtimissüsteem on pidevas arengus. Kõrvuti eelviidatud rahvusvahelistele standarditele tuginevate nõuetega järgib ettevõtte juhtimissüsteem ka ettevõtte äritegevuse tavasid ning kõiki kehtivaid regulatiivseid nõudeid.
Juhtimissüsteemi käsitlusala
ISO 9001:2015 / ISO 14001:2015 / ISO 45001:2018: Sadamas konteinerite ja kaupade käitlemine ja ladustamine, konteinerite hooldus ja remont ning ro-ro laevade teenindamine.
ISO 22000:2018: Külmutatud, jahutatud ja eritemperatuuri mittevajavate pakendatud toidukaupade ladustamine; külmutuskonteinerite käitlemine; puistekaupade (toidu- ja söödateravili) käitlemine.
Kvaliteedipoliitika
- Meie eesmärgiks on osutada klientidele teenuseid kaupade ümberlaadimisel sellise kvaliteediga, et klientide nõudmised oleksid täidetud ja võimaluse korral ületatud;
- Meie tegevus on suunatud kõikide osapoolte nõuete rahuldamisele;
- Meie teenused on ühtlaselt hea kvaliteediga kogu pakutavate teenuste nomenklatuuris. Kvaliteetne teenus konkurentsivõimelise hinnaga saavutatakse läbimõeldud ja toimiva kvaliteedijuhtimise teel;
- Me suhtume keskkonda säästvalt ja püüame vältida keskkonna asjatut saastamist. Me kasutame keskkonnasõbralikke materjale ja kohaldame säästlikke tehnoloogiaid, rakendame jäätmete taaskasutust;
- Ettevõtte juhtkond on keskendunud töötajate tervise eest hea seismisele ja kutsehaiguste ärahoidmisele vastavalt asjakohastele normatiivaktidele;
- Erilise tähelepanu all on Toiduseaduses ja Toiduohutuse juhtimissüsteemi standardist tulenevate nõuete täitmine, selleks vajalike ressursside planeerimine ja olemasolu, millega tagame klientidele kvaliteetse ja turutingimustel teenused;
- Järgime oma tegevustes seadusandlikke ja standardite nõudeid ning tagame juhtimissüsteemi mõjususe pideva parendamise.