HHLA TK Estonia ajalugu

  • 2023    koostöös Fenride GmbH-ga automatiseeritud terminali projekti käivitamine ja selle esimese etapi edukas lõpuleviimine, uue lao ehitamine pindalaga 4000 m², kahe päikesepargi koguvõimsusega 337 kW kasutusele võtmine
  • 2022    mobiilse hüdrokraana Mantsinen 120 DER (elektri- ja diiselmootoriga) käikuvõtt, uute ladude ehitamine pindalaga 8000 m2
  • 2021    kahe post-Panamax suuruses laevu teenindava STS kraana soetamine
  • 2020    13. kail mobiilse ro-ro rambi käikuvõtt, konteinerite hooldus- ja remondidepoo käikuvõtt
  • 2019    konteineriterminali laiendus 31 ha võrra
  • 2018    HHLA Group peakontoriga Hamburgis saab terminali 100% omanikuks, ettevõtte nimeks saab HHLA TK Estonia
  • 2017    Ro-ro liini avamine Muuga ja Vuosaari vahel
  • 2014    Konteineriterminali laiendus 10,5 ha ning raudteeühenduse laiendamine 2,5 km võrra
  • 2012    Transiidikeskuse AS, AS Muuga CT ja AS Refetra ühinemine
  • 2010-2011    ladude kompleksi moderniseerimine
  • 2010    17. kai kasutuselevõtmine
  • 2009    kolmanda STS kraana käikuvõtt
  • 2008    külmutuskonteinerite depoo valmimine 350 ühikuga
  • 2008    RMG kraana käikuvõtt
  • 2007    käideldi miljones TEU
  • 2007    rööbastel sildkraana (RMG) kraana tarne leping
  • 2007    alustas regulaarne konteinerirong Moskvasse
  • 2006    teise STS kraana käikuvõtt
  • 2004    esimese konteinerikraana (STS) käikuvõtt
  • 2004    kaide nr 14 ja 15 valmimine
  • 2001    kai nr 16 valmimine, uute laoplatside kasutuselevõtt
  • 2000    konteineriterminali esimese ehitusjärgu infrastruktuuri rajamine
  • 1998    asutati AS Muuga CT, sõlmiti esimene stividorileping liinioperaatoriga
  • 1996    asutati Transiidikeskuse AS ja AS Refetra
  • 1995    Eesti Merelaevanduse esimene konteinerilaev Muuga alustas regulaarseid reise 
  • 1986    Muuga sadama valmimine, kaide nr 11, 12, 13 käikuvõtt