13.03.2020

Riia Sillave võtab üle HHLA TK Estonia juhtimise

Konteiner- ja multifunktsionaalterminalil HHLA TK Estonia on uus juhatuse esimees. Alates 15. märtsist 2020 asub Hamburger Hafen und Logistik AG tütarettevõtte tegevjuhina tööle Riia Sillave. Tema eelkäija, Vladimir Popov lahkub kontsernist.

46-aastane eestlane on lõpetanud Müncheni Ludwig Maximiliani Ülikooli majandusteaduste erialal ning tal on rikkalik kogemustepagas juhtivatel ametikohtadel töötamisega, muu hulgas Saksamaal autotööstuse valdkonnas. Viimati töötas Sillave tegevjuhina Eesti riigiettevõttes Rail Baltic Estonia, mis arendab EL-i kaasfinantseeritavat, 1,6 miljardit eurot maksvat raudteeprojekti Rail Baltica. Selle taristuprojektiga soovitakse ühendada Balti riigid Lääne-Euroopa liiklusvõrguga.Selle alguspunkt on Eesti pealinna Tallinna lähedal asuvas Muuga sadamas, kus asub HHLA TK Estonia terminal.

Angela Titzrath, HHLA juhatuse esimees: „Mul on väga hea meel, et suutsime veenda Riia Sillaved meie Eesti terminali tööle tulema. Tänu oma valdkonnateadmistele ja töökogemusele sobib ta HHLA-kontserni suurepäraselt nii Eestis kui ka Saksamaal.“ Juhatuse esimees tänas senist tegevjuhti Vladimir Popovi tema panuse eest HHLA TK Estonias. Popov juhtis terminali alates 2017. aastast. Peale kaubaterminali ülevõtmist Hamburger Hafen und Logistik AG poolt 2018. aastal juhtis ta integratsiooni HHLA-kontserniga ning kindlustas HHLA TK Estonia kui rorokeskuse positsiooni Läänemere piirkonnas.

„HHLA investeeringud Muugal on märk Eesti geograafilise asendi potentsiaalist. Terminal on end turul hästi tõestanud, personalil on aastatepikkune kogemus. See loob hea vundamendi HHLA TK Estonia edasiseks positiivseks arenguks jätkusuutliku ja usaldusväärse partnerina oma klientide jaoks ning digitaalse ja progressiivse multimodaalse sõlmpunktina,“ selgitab Sillave.

HHLA TK Estonia on Eestis konteinerkäitluse turuliider ning kuulub tüki- ja puistekauba, aga ka rongide ja autodega veetava kauba käitlemise valdkonnas Baltikumi suurimate tegijate hulka. Asukoha poolest on see Läänemere piirkonnas oluline logistikakeskus Venemaa ja Skandinaavia vaheliste transiitvedude jaoks